Η επιχείρηση μπορεί να εξυπηρετήσει πελάτες σε όλη την Ελλάδα και οι αποστολές γίνονται μέσω συνεργαζόμενης εταιρίας courier ή μεταφορικής εταιρίας, και τα έξοδα επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.
Αν ο πελάτης επιθυμεί τη συνεργασία με άλλη μεταφορική εταιρία ή courier, θα πρέπει να μας το γνωστοποιήσει εγκαίρως ταυτόχρονα με την παραγγελία του είτε τηλεφωνικώς στο 2310-463.973 είτε στο e-mail: designer.collection@hotmail.com.
Για αγορές προϊόντων αξίας άνω των 299€ η αποστολή γίνεται δωρεάν (Εντός Ελλάδας).
Σε περίπτωση που δεν μπορεί να εκτελεστεί η παραγγελία για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. απεργίες, καιρικές συνθήκες κ.λ.π.), τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, είτε τηλεφωνικώς, είτε μέσω e-mail.
Σε δυσπρόσιτες περιοχές, οι αποστολές γίνονται μέσω των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ) και ο χρόνος παράδοσης καθορίζεται από τα ΕΛΤΑ.
Αποστολές δεν πραγματοποιούνται Σάββατο, Κυριακή και αργίες.
Β. ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
Στην περίπτωση παραλαβής από το κατάστημα δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση αποστολής προϊόντων.
Γ. ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ
(α) Η κυριότητα του προϊόντος μεταβιβάζεται στον αγοραστή μετά την πλήρη και ολοσχερή εξόφλησή του.
(β) Τα προϊόντα ταξιδεύουν με ευθύνη και κίνδυνο του αγοραστή.
(γ) Για κάθε διαφορά, αρμόδια είναι τα δικαστήρια Θεσσαλονίκης.
(δ) Τα παραστατικά πώλησης πρέπει να εξοφλούνται εντός 45 ημερών. Η εξόφληση του παραστατικού γίνεται μόνο με έγκυρη απόδειξη που εκδίδεται από τη επιχείρηση.
Επιστροφές/Ακυρώσεις/Αλλαγές προϊόντων
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο σε περίπτωση που στάλθηκαν λανθασμένα από υπαιτιότητα της επιχείρησης με τις εξής προϋποθέσεις:
Επικοινωνία με την επιχείρηση εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος και σχετική γνωστοποίηση στο τηλέφωνο 2310-463.973 ή στο e-mail: designer.collection@hotmail.com, προκειμένου να γίνει η σχετική συνεννόηση για τον χρόνο και τον τρόπο επιστροφής του προϊόντος.
Το προϊόν συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό πώλησης.
Το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία του και δεν έχει χρησιμοποιηθεί, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.
Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον ο αγοραστής έχει προηγουμένως εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η επιχείρηση για την αποστολή του είδους σε αυτόν, ενώ τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους και τα έξοδα αποστολής του ορθού προϊόντος στον πελάτη βαρύνουν την επιχείρηση.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης του αγοραστή για την αγορά του προϊόντος, θα πρέπει να το επιστρέψει εντός 14 ημερών από την παραλαβή του και τα έξοδα επιβαρύνουν τον ίδιο. Αν το προϊόν είναι σε άριστη κατάσταση και χωρίς ελαττώματα, τότε ο πελάτης/αποστολέας έχει δικαίωμα να λάβει τα χρήματα που κατέβαλε για την αγορά του προϊόντος.
Αν το προϊόν παρουσιάσει ελάττωμα μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή του, ο πελάτης θα πρέπει να μας το γνωστοποιήσει άμεσα και δικαιούται την επισκευή ή την αντικατάστασή του με άλλο ίδιο προϊόν ίσης αξίας ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής και όχι την επιστροφή χρημάτων. Σε αυτήν την περίπτωση η επιστροφή του προϊόντος θα γίνει με τη μεταφορική που συνεργάζεται η επιχείρηση και ο πελάτης δεν χρεώνεται τα μεταφορικά με την προϋπόθεση ότι η επιστροφή του προϊόντος θα γίνει εντός της ανωτέρω προθεσμίας των 14 ημερών από την παραλαβή του. Αν η επιστροφή γίνει εντός 15 – 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, τότε τα έξοδα των μεταφορικών βαρύνουν τον πελάτη.
Aν το προϊόν έχει πωληθεί με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το δώρο.
Ο πελάτης δεν είναι σε καμία περίπτωση υποχρεωμένος να παραλάβει συσκευασία η οποία είναι αλλοιωμένη ή έχει ανοιχτεί κατά τη μεταφορά. Σε περίπτωση αποδοχής του δέματος από τον πελάτη, η επιχείρηση δεν έχει καμία υποχρέωση να προβεί σε αλλαγή τυχόν κατεστραμμένου είδους ή αντικατάσταση σε περίπτωση απώλειας, αφού τα εμπορεύματα ταξιδεύουν πάντα με αποκλειστική ευθύνη του πελάτη.